کسب در آمد از طریق بازکردن ایمیل و کلیک روی لینکهای داده شده
0- شروع

دوست من لطفا این مطلب را 1 بار تا انتها با دقت بخوان و بعد اگر سوالی داشتی با ایمیل  omlds@yahoo.com یا به صورت آنلاین روی یاهو مسنجر  با پیغام بهrsasoft   با من   تماس بگیر تا توضیحات بیشتر را برای شما ارائه دهم. من تقریبا 2 سال پیش این کار را تجربه کردم ولی آن زمان امکان انتقال مبلغ درآمد به ایران ممکن نبود ولی وقتی مجدد برای این روش درآمد  اینترنتی تحقیق کردم متوجه شدم که امکان انتقال 100% مطمئن درآمد به ایران با بانک اینترنتی e-gold ممکن شده است.هم اکنون 1000 ها ایرانی در این سیستم فعال هستند. با خواندن این مطلب این فرصت طلایی را از دست ندهید.
1- مقدمه و توضیحات اولیه

به نظر من در آمد از طریق خواندن ایمیل  از همه ساده تر است چون نه نیاز به داشتن سایت دارد و نه اینکه نیاز به آنلاین بودن و نه نیاز به سرمایه . فقط  کافی که در یکی از سایتهای شرکتهای تبلیغاتی عضو شوید و هر چند وقت یکبار با چک کردن ایمیل و کلیک روی  لینک داده شده مبلغی به حساب خود واریز کنید . نیازی به خواندن دقیق ایمیلها نیست کافیه لینک مورد نظر را در ایمیل پیدا کنید و روی آن کلیک کنید و پس از اینکه سایت مربوط به لینک باز شد پس از گذشت چند ثانیه که بین 10 تا 60 ثانیه است از 1 سنت تا نیم دلار به حساب شما اضافه می شود. شما می توانید هم زمان 3 یا 4 لینک از سایتهای مختلف را باز کنید و مبلغی معادل 5 سنت تا 2 دلار در هر 2 دقیقه دریافت کنید. البته شما  بیشتر از هفته ای 3 یا 4 ساعت به وقت گذاشتن برای این کار نیاز ندارید.پس از رسیدن حساب شما ب هحد نصاب که برای هر سایت متفاوت است شما می توانید حساب خود را به حساب ایگولد که در زیر توضیح داده ام انتقال دهی و از ایگولد پول خود را بگیرید.
چرا یه شرکت یا سایتی این مبلغ را فقط برای دیدن ایمیل و کلیک روی لینک پرداخت می کنه ؟ جواب اینه که این سایتها یا شرکتها به نوعی کار تبلیغاتی میکنند و مبلغی را خودشان پرداخت نمی کنند و در واقع این مبلغ را کسانی که سایت یا محصولات خود را تبلیغ می کنند می پردازند و خود این سایتها و شرکتهای تبلیغاتی نیز مبلغی از این تبلیغات سود می برند و بدون وجود ویزویتور هایی که این تبلیغات را بخوانند عملا این شرکتها هیچ درآمدی ندارند پس مجبورند به نوعی بازدیدکننده جلب کنند. برای عضویت در این سایتها من پیشنهاد می کنم که یک ایمیل جداگانه مطابق روشی که در زیر گفته ام  باز کنید . بعد از باز کردن ایمیل یک حساب اینترنتی در e-gold طبق روالی که در زیر گفته ام باز کنید و بعد با کلیک روی لینکهای زیر به یکی از سایتها بروید و با انجام مراحل  برای پر کردن فرمهای عضویت  که در انتهای مطلب گفته ام در آن عضو شوید . اگر دوست داشته باشید می توانید در همه این سایتها عضو شوید .محدودیتی برای عضویت وجود ندارد.فقط به خاطر داشته باشید که تنها در سایتهایی عضو شوید که حساب e-gold را قبول می کنند کلیه سایتهایی که معرفی کرده ام از درامد خوب و قبول کردن ایگولد برخوردارند.   ضمنا بعد از عضو شدن می توانید با رفتن به قسمت Refferal links قسمت عضویت خود و دریافت لینک Refferal با معرفی این سایتها از طریق لینک دریافتی به دوستان خود مبلغی نیز بابت پورسانت معرفی عضو  از سایت دریافت کنید. کلیه سایتهای که معرفی کردم برای پرداخت وجه به حساب ایگولد قبلا بررسی شده اند و تضمین شده هستند.
نکته: باز کردن ایمیل pop3 اجباری  نیست. شما با هر ایمیلی می توانید این کار را انجام دهید . ولی بهتر است این کار را انجام دهید و باز اگر نمی خواهید ایمیل Pop3 باز کنید حتما ایمیل یاهو جدا را باز کنید.

 

2- باز کردن یک ایمیل pop3


قبل از شروع کار برای کسب در آمد از طریق دریافت ایمیل و کلیک روی لینکهای آن به دو اکانت که خیلی به درد می خورند نیاز داریم.این دو اکانت برای انجام سریعتر و دریافت آسانتر ایمیلها و دریافت تضمین شده در آمد است.  اول از همه یک  اکانت ایمیل با قابلیت دریافت از سرور pop3 توسط نرم افزارهای ایمیل همچون outlook است. چون این ایمیلها که شما دریافت می کنید برای اکثر سرورهای پست الکترونیکی به نوعی spam شناخته شده اند ممکن است در خود سرور فیلتر شوند و شما نتوانید آنرا دریافت کنید . سرور pop3 یاهو برای کار ما بسیار مناسب است ولی یاهو مدتی است که این سرویس را به علت هزینه بالا از حالت رایگان خارج کرده است . اما نگران نباشید یاهو این سرویس را هنوز برای بعضی کشورها از جمله انگلیس ارائه می کنید. شما می توانید به سایت http://mail.yahoo.co.uk بروید و برای خود یک ایمیل باز کنید. نحوه عضویت در این صندوق الکترونیک همانند yahoo.com است با این تفاوت که چون نام ایران در بین کشورها نیست نام یک کشور دیگر را وارد می کنیم و اینکه آدرس ایمیل شما به صورت yourname@yahoo.co.uk  می شود. بعد از عضویت وارد صندوق ایمیل خود شوید و درون صندوق ایمیل خود در یاهو سمت راست بالا  روی  mail options کلیک کنید وبعد روی  POP Access and Forwarding کلیک کنید. بعد Yes را انتخاب کنید.( فرقی نداره شما هم می توانید در سایتwww.noavar.com ثبت نام کنید اونهم pop3  می باشددر ضمن ساخت در اون هم راحت هست)

بعد روی Finished  در انتهای صفخه کلیک کنید .بعد از آن یک صفحه دیگر می آید. به خاطر داشته باشید که include bulk mail را تیک زده باشد روی Save کلیک کنید.تا اینجا باز کردن ایمیل تمام است .

3- تظیمات نرم افزار باز کردن ایمیل ( اگر  ایمیل pop3 باز نکردید لازم نیست.)


بعد از آن که ایمیل باز کردید .نرم افزار ایمیل خود را باز کنید و تنظیمات لازم را برای دریافت از سرور pop  انجام دهید. مثلا در outlook express ابتدا outlook express را باز کنید. بعد ازآن روی Accounts.کلیک کنید و بعد روی Add و بعد  در جعبه متن نام خود را وارد کنید و روی Next کلیک کنید . در جعبه Mail Address آدرس ایمیل خود را بنویسد. (حواستون باشه ایمیل شما به این شکل هست yourname@yahoo.co.uk) بعد روی Next کلیک کنید. بعد زیر My incoming mail server is a.. گزینه POP3. را انتخاب کنید و در جعبه in the Incoming Mail (POP3, IMAP, or HTTP) Server آدرس pop.mail.yahoo.co.uk را تایپ کنید و در جعبه in the Outgoing Mail (SMTP) Server آدرس smtp.mail.yahoo.co.uk را تایپ کنید . روی Next کلیک کنید. در جعبه Account Name box آی دی ایمیل خود که همان آدرس ایمیل شما بدون yahoo.co.uk @ است .را تایپ کنید و اگر می خواهید پسورد شما ذخیره شود Remember password را تیک بزنید ودر آخر  Log on using Secure... را علامت نزده باقی بگذارید و روی Next کلیک کنید و Finish را بزنید. با زدن Ctrl+M یا کلیک روی send and recieve all می توانید ایمیل خود را چک کنید. بعد از اینکار به راحتی می توانید کلیه ایمیل ها را دریافت کنید . این کار در سرعت عملکرد ما و خواندن ایمیلهای بیشتر در زمان کمتر خیلی تاثیر دارد.

4- باز کردن حساب در بانک اینترنتی e-gold


بعد از یک ایمیل
pop3 ما بهتر است که در سایت e-gold عضو شویم و یک حساب باز کنیم . این حساب  ایگولد برای این است که ما درآمد کسب شده مان را از سایتهای مختلف پس از اینکه به حد نصاب تعیین شده  ( Pay Out ) رسید به آن منتقل کنیم و با اینکار می توانیم کلیه در آمد ها را توسط یک چک از e-gold دریافت کنیم و یا با داشتن حساب ارزی در یکی از بانکهای ملی یا رفاه یا تجارت  آنرا دریافت کنیم و یا اینکه موجودی خود را به ازای هر دلار 850 تومان به حساب کسانی که در ایران هستند و خریدار آن هستند بفروشیم.دریافت وجه از این سایت و انتقال آن به ایران به راحتی ممکن است. برای عضویت در ایگولد  روی بنر زیر کلیک کنید.

 https://www.e-gold.com

پس از ورود به ایگولد بر روی لینک Create an account کلیک می کنید در صفحه باز شده موافقت خود را با لیسانس سایت با کلیک بر روی کلید I AGREE اعلام می کنید. در صفحه جدید فرمی مشابه فرم زیر  مشاهده می کنید که باید آنرا پر نمایید. توجه کنید اطلاعات غلط ندهید.

1. Account Name
Specify a name for your account. The account name will be displayed when someone is spending or receiving e-metal to this account. An optional description may be entered.

Examples: "Joe's e-gold account", "ABC Widgets Inc", "Caesar T. Oglethorpe".

Account Name:

نام اکانت مثلا  rsasoft       

Description: توضیح  اکانت (هر چی دوست دارین)
Additional Description: توضیح اضافی )لازم نیست)

 

2. User Name
Specify a user name for yourself. The user name will be displayed in the account history, to clarify one account user from another. Currently a single user is supported per account. You may also enter a description of the user if desired.

Example User Names: "Joe Hampton", "Dr. N.", "Caesar T. Oglethorpe".
Example Descriptions: "Trustee", "Deputy Comptroller"

User Name:
نام کاربری
Description:

توضیح نام کاربری مهم نیست

   

 

3. Point of Contact
Specify the account point of contact information.
This must be the name and address of a real person.
Please fill in a complete mailing address.

Name:
نام
Address: آدرس
City: شهر
State/Province:

 اگر خارج از آمریکا زندگی میکنید این کلمه را وارد کنید: N/A

Country/ZIP/Postal Code:

 کشور/کدپستی5 رقمی

   
Your account number will be sent to this email address:
شماره حساب  شما به این آدرس ایمیل  می شود
e-mail: ایمیل
If you forget your passphrase it is important that this
phone number reach you for validation:
اگر شما کلمه دسترسی را فراموش کردید حقیقی بودن تلفن برای تماس با شما مهم است
Phone: تلفن
Fax: فاکس لازم نیست
Alternate Passphrase:
(Payment verification use)
کلمه دسترسی جایگزین برای تایید در هنگام پرداخت
4. Passphrase
Use SRK Passphrase Entry...

Use the SRK passphrase entry button to thwart keyboard loggers and common viruses.
کلمه دسترسی با حداقل 6 کاراکتر. با ترکیبی از عدد و حروف
New e-gold Account Passphrase:
 
کلمه دسترسی انتخابی
  (Minimum length 6)
(Must contain Alphabetical and Numerical characters)
(Do not reuse a passphrase from other web sites)
New e-gold Account Passphrase again:
(Verify)

تکرار کلمه دسترسی انتخابی

5. Turing Number Entry


NOTE: This is not your e-gold account number.
Your new account number will be emailed to you.

Enter the sequence of random numbers
displayed in the above grid:

عدد تصادفی که در تصویر بالا میبینید وارد کنید
Audible Turing Number
Requiring this number entry prevents other sites from submitting your
information to e-gold automatically. It also prevents certain Denial of Service attacks.


 

بعد از پر کردن روی Open کلیک کنید تا حساب شما افتتاح شود . اگر این کار درست انجام شود . پیغام

Your new e-gold™ Account Number is being sent via email to:
yourname@yahoo.co.uk

برای شما می آید که به معنای شماره اکانت egold جدید شما به ایمیل yourname@yahoo.co.uk ارسال شد است. اطلاعات ایگولد خود را در جای مطمئنی یاد داشت کنید و شماره حسابی که برای شما ارسال شده از ایمیل خود دریافت کنید تا برای پر کردن فرم عضویت در سایتها مورد استفاده قرار دهید.
 به این ترتیب Account شما ایجاد می شود و از سایت e-mail به شما فرستاده می شود که شماره e-gold شما در آن وجود دارد که از آن برای وارد شدن به سایت گرفتن پول یا پرداخت می توانید استفاده کنید و به راحتی می توانید درآمدهای خود را به این حساب انتقال دهید. اگر در مورد پرداخت وجه یا عدم اطمینان به این سیستم تردیدی دارید به سایت ایگولد ایران مراجعه کنید تا جواب همه سوالات خود را بگیرید. من مطمئن ترین راه را برای شما انتخاب کرده ام.
حال آماده ایم تا به مرحله بعد یعنی انتخاب و عضویت در سایتهایی که در ازای خواندن ایمیل پول می دهند برویم.
من سایتهایی که مطمئن هستند را انتخاب کرده ام . این سایتها نتیجه ساعتها جستجوی من در اینترنت و تحقیق در مورد معتبر بودن آنهاست. تا اینجا را داشته باشید تا برای فردا بهترین لینک ها رو بگذارم

---------------------------------------------------------------------------

سایتهای تاپ و گلچین شده و تایید شده توسط خود من:
این سایتها بسیار عالی هستند و من پیشنهاد می کنم اگر نمی خواهید در همه سایت ها عضو شوید حتما در چند  5 سایت اول عضو شوید.اگر مشکلی داشتیدحتما با ایدی من omlds پی ام بدید حتما جوابتان را خواهم داد

dreamscometruemails.com

یکی از بهترین ها می باشه 5 . 10 . 20 سنتی هست تمام ایمیل ها یش

---------------------------------------------------------

amazingcashmails.com

این هم عالی هست

-------------------------------------------------------------------

penny-panic.com

این یکی دیگه حرف نداره

-----------------------------------------------------------

 

 

کاملا رایگان فقط برای عضو شدن دراین برنامه پول بگیرید

با عضویت در این برنامه یک سهم میگیرید و برای هر نفر که به این سایت معرفی
کنید (از طریق شما عضو شود) یک سهم خواهید گرفت همه روزه بر حسب سهامی که هر شخص داردسودی میگیرد که به 10$ رسید فوری به ایگولد پرداخت میکنند در ضمن میتوانید همه روزه به این سایت رفته و با کلیک به لینکهای آن سهم خود را افزایش دهید.

---------------------------------------------------------------------------------------------------affablesite.com

این هم عالی هست چون ایمیل های اون 10و 20و30و40و50 سنتی می باشه

---------------------------------------------------------------------------------

 

bank-mails.com 

اگر توی این سایت ثبت نام نکنید وا قعا ضرر کردید ایمیل های خوبی هم می ده

ایمیل های اون هم 6و 12 و18 سنتی می باشه

-------------------------------------------------------------------------------------------------

 

  Hillbilly-Hangout

"hillbilly-hangout" این سایت هم زود پردازه یعنی 15 دلار که جمع کردین تو این سایت میتونید برداشت کنید. 1 دلار هم بابت عضویت میده. درصد پورسانت (زیرمجموعه) 5و4و3و2و1و1و2و3و4و5 درصد هست. که در کل 10تا رفر مستقیم میشن.

----------------------------------------------------------------------

Concettocash.com

"concettocash" این سایت را اینجا گذاشتم که حتما عضو بشید . در آمد ماهیانه 20 تا 25 دلار بدون داشتن زیر مجموعه. 3 دلار جایزه عضویت . ایملهای 2 و 5 و 7 و10 سنتی می فرسته . درصدهای بسیار عالی . این سایت تا 6 سطح زیر مجموعه به شما پورسانت می ده . 18 و 12 و 6 و 3 و 2 بابت  هر سطح . یکی از بهترین سایتهای پرداخت در ازای کلیک . وقتی موجودی شما به30 دلار برسه با ایگولد می تونید برداشت کنید.اونایی که برای گرفتن پول عجله دارند ثبت نام کنند. من نتونستم جلوی خودم رو بگیرم و تا دیدم عضو شدم.
 

--------------------------------------------------------

amazingcashmails.com

"amazingcashmails" این سایت  یکی از بهترین رفرالهاست .12% و  8% و 5% و 3% و 2% و 1%  بابت 6 level میده که رویاییه.   15 $ هم بابت ثبت نام (sing up) میده و وقتی پولتون به 130 دلار رسید میتونید از طریق حساب ایگولدتون که طریقه ثبت نام در اون رو بهتون در زیر یاد دادم دریافت کنید. شما اگر 6 زیر مجموعه پیدا کنید که عضو بشن بابت ثبت نام اونها 7/5 دلار به شما میرسه و اگه یکی از این زیر مجموعه های مستقیم شما 5 زیر مجموعه پیدا کنند ، 4 دلار و 75 سنت به شما میرسه و همینطور تا آخر. اگه حال زیر مجموعه جمع کردن رو دارید پیشنهاد میکنم 100 درصد عضو بشید چون واقعاً عالیه. تازه میلهاش هم 10 و 15 و 20 و 30 سنتیه .

 

--------------------------------------------------------------------

نظرات 1 + ارسال نظر
شئخظثساش چهارشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 11:25 ب.ظ http://amozesha.persianblog.com

سلام
حاضر به تبادل لینک هستی خبر بده
سکس وفرستادن عکس سکسی
http://amozesha.persianblog.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد